קטגוריות
שטיחים לחדר ילדים

שטיחים לחדר ילדים

שטיחי חדר ילדים מגיעים במגוון צבעים וחומרים. בעת בחירת שטיח חדר ילדים, הקפד לבחור אחד עם איכות מעולה. הם צריכים להיות עמידים ועמידים לאורך זמן כך שיימשכו שנים. המשך לקרוא לטיפים לבחירת שטיח לחדר ילדיך. וזכרו לשמור על שטיחי החדר של ילדיכם נקיים! אנו מקווים שתיהנו ממאמר זה! בהצלחה! וזכור: ילדים אוהבים דברים צבעוניים.

איזה שטיח טוב לילדים?

בעת רכישת שטיח לחדר של הילד שלך, אתה צריך לשקול מספר גורמים, כולל קלות תחזוקה וגיל הילד. בנוסף למחיר ולחומר המשמש, שקול את מטרת החדר והאם השטיח קל לניקוי. כדי לעזור לך להחליט איזה סוג שטיח לרכוש, קרא את הטיפים שלנו לניקוי שטיחים באזור. מאמר זה גם ייתן לך כמה רעיונות לבחירת שטיח לחדר של ילד.

אם אתה רוצה שטיח מסוגנן בסגנון רץ, תוכל לשקול את השטיח בסגנון רץ אוי של חברת העיצוב הדנית אוי. האיורים השחורים צצים על רקע לבן-לבן והמיני-בודקים אהבו מכוניות מירוץ במסלול המתפתל. הוא מודד 180 ס מ על 70 ס מ, עשוי 100% כותנה. אם אתה רוצה אפשרות מעשית יותר, אתה יכול גם לבחור שטיח עשוי צמר.

שטיח של ילד הוא בחירה מצוינת למתן ריפוד וחום. שטיחי צמר בערימה גבוהה נהדרים לחדרי ילדים מכיוון שהם מספקים נחיתה רכה אם הקטנה שלך נופלת. מצד שני, שטיחים שטוחים נוטים פחות ללכוד לכלוך וקלים לניקוי. אז יש שטיחים סינתטיים, אשר קל לנקות ולתחזק. אתה יכול גם לבחור מתוך דפוסים וצבעים שונים כדי להתאים לחדר של הילד שלך.

איך מניחים שטיח בחדר ילדים?

כלל אצבע טוב בעת הנחת שטיח בחדר ילדים הוא לבחור שטיח קטן ולא שטיח שטח גדול. אם אתם מתכננים להשתמש בשטיח כחלק מקישוט החדר, חפשו צורה עגולה או יוצאת דופן. אם אתה מתכוון להניח שטיח מעל השטיח, הימנע משימוש בו מכיוון שהוא דורש יותר תחזוקה וניקוי. אם יש לך שטיח המכסה את רוב הרצפה, עם זאת, שטיחים יכולים להגן עליו ולהפוך את הרצפות למעניינות ומהנות יותר.

כשאתם מניחים שטיח בחדר ילדים, זכרו תמיד למדוד את השטח. שטיח עגול קטן יכול להיראות אלגנטי, בעוד שטיח מלבני גדול יכול למלא את כל החדר. שטיח רחב יותר יכול לעגן רהיטים אחרים בחדר, כמו שידה או שולחן החלפה. לקבלת פרקטיות יותר, אתה יכול לבחור שטיח כי הוא מעט גדול יותר מאשר הרהיטים בחדר. הקפד להשאיר קצת מקום סביב הרהיטים, כולל דלתות, כדי למנוע לכלוך להיכנס מתחת לשטיח.

בעת בחירת שטיח באזור, לשקול את הצבע של הקירות והרהיטים. שטיח בצבע בהיר יוסיף אופי עליז לחדר עם נושא ניטרלי, בעוד שטיח בדוגמת מודגש ירגיע את החלל. בין אם ילדכם ישחק משחקי לוח, או ילמד על צורות ומספרים, שטיח צבעוני יהפוך את החדר שלו למעניין יותר. הצבע והעיצוב חשובים לא פחות.

איך בוחרים שטיח לחדר ילדים?

בבחירת שטיחים לחדר ילדים, קחו בחשבון שהחדר בדרך כלל קטן יותר מזה של מבוגר. חוץ מזה, ילדים בדרך כלל לא ישנים במיטות קינג סייז, אלא מיטות טווין או אפילו עריסות. גודלו של שטיח חדר הילדים צריך לשקף עובדה זו. שטיח צריך לכסות את רוב החדר, משאיר בערך שמונה עשרה עד עשרים וארבעה סנטימטרים בין השטיח לקיר.

צבעים ודפוסים הם גורמים חשובים בעת בחירת שטיח לחדר ילדים. בחר בצבע ניטרלי שמשתלב בעיצוב החדר או בולט מול הרהיטים. אם החדר כולל צבעים או דוגמאות רבות, לכו על שטיח בצבע אחיד. דפוסים גדולים נעימים מבחינה ויזואלית וניתן להתאים אותם בקלות ברוב החדרים. דפוסים קטנים בולטים טוב יותר בחדרים בצבע ניטרלי, אך חלקם שימושיים גם כמשטחי משחק.

חומרים טבעיים הם בחירה טובה אם אתה רוצה לשמור על החדר נקי ובטוח. נסו לבחור שטיח עמיד במים וניתן לכביסה במכונה במידת האפשר. עדיף לילד שלך יש זמן קל לנקות אותו כפי שהוא לא יהיה כפוף הרבה נשפך. לבסוף, בחרו שטיח עם עמידות בפני כתמים. סיבים טבעיים עמידים יותר ולא נשחקים בקלות.