קטגוריות
מתנות

אילו מתנות ממותגות כדאי לקנות לעובדים?

מתנות ממותגות הן דרך נהדרת לקבל את תשומת הלב של הלקוחות שלך ולבנות את תמונת המותג שלך. כאשר אדם מקבל מתנה ממותגת מחברה, סביר להניח שהוא יקנה ממותג זה בעתיד. סחורה ממותגת גם עוזרת למשוך לקוחות מקומיים חדשים. למעשה, סקרים מראים שכשליש מהלקוחות שמקבלים סחורה ממותגת יתחילו לקנות מהמותג הזה.

מתנות ממותגות הן גם דרך נהדרת לקבל עובד חדש. מתנות אלו מסייעות לשכירים חדשים להרגיש רצויים ויעודדו אותם לשתף את מעסיקיך ברשתות החברתיות. ‏ זה יגדיל את שיעורי רכישת הכשרונות והשמירה של החברה שלך. עובדים נוטים לרצות לעבוד בחברה שאכפת לה מהעובדים שלהם.

מתנות חג ממותגות הן דרך נהדרת להראות לעובדים שלך עד כמה אתה מעריך את העבודה הקשה והמחויבות שלהם. עם זאת, פשוט כל מתנה ישנה לא תעשה. עליך לתת מתנות ממותגות שישאירו רושם בל יימחה על הנמען. כדי להשיג זאת, עליך לחשוב מעבר למתנות החג הרגילות.

מתנות ממותגות הן מתנות מעשיות ושימושיות הנושאות את שם החברה. על ידי הדפסת הלוגו שלך על מתנות אלה, אתה להפיץ את שם החברה רחוק ורחב, וגם להגביר את המודעות של העסק שלך. רוב הנמענים לא יעריכו מתנות חסרות תועלת, לכן נסו לבחור פריטים שימושיים ועמידים שיכולים להימשך זמן רב.

אומנם מתנות ממותגות אינן מתאימות לכל מצב, אך יש מקרים שבהם הן הבחירה המושלמת. למשל, לוחות שנה הופכים במהרה למיושנים עם הופעת לוחות שנה מקוונים, אך עטים הם עדיין פריט משרדי שימושי. בנוסף, הם לא יותר מדי משתלטים. מתנות ממותגות הן שימוש הטוב ביותר דליל, כפי שהם יכולים להיות דוחה אם נעשה שימוש יתר. הם גם יכולים להיות תוספת טובה לחבילות קבלת פנים.

מתנות ממותגות הן דרך נהדרת להראות לעובדים שלך כמה אכפת לך מהעבודה שלהם. הם יכולים לשמש כמתנות לעובדים חדשים, כמו גם למופעי מסחר וחגיגות חברה. יתרה מזו, הם יכולים להישלח מייד ולהפוך אותם לבחירה טובה. והם אפילו יכולים להיות מועברים במהירות על פי דרישה. העובדים שלך יהיו מאושרים! וזכרו להשתמש באנליטיקה כדי לעקוב אחר היעילות של אסטרטגיית המחוננים התאגידית שלכם.

מתנות ממותגות יכולות לשמש גם לזיהוי עובדים לביצועים טובים. לדוגמה, נציג מכירות יכול לקבל ספל או חולצה מותאמים אישית המציגים את המיתוג של החברה שלו. תכשיטים מותאמים אישית יכול גם להיות דרך מצוינת להכיר ביצועים גדולים. לחלופין, אתה יכול לתת מתנות מותאמות אישית לתכשיטים ארגוניים או אפילו מתנות חווייתיות כדי להכיר עובד יוצא דופן.

המתנות הכי יעילות ללקוחות הן כאלה שמרגישות אישיות ומשמעותיות. הם צריכים להעביר את המסר שהחברה שלך דואגת לנמען ומעריכה את הקשר העסקי שלהם. גם אם לקוחותיך אינם קונים מתנות ממותגות, עליהם להיות שימושיים ומתחשבים. מתנות אלה אינן צריכות לשמש גם ככרטיסי ביקור.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://govaad.com/