קטגוריות
מוצרים לתינוקות וילדים

כיצד לבחור גדר פעילות מתקפל לתינוקות ופעוטות

אם אתה חושב על רכישת גדר פעילות מתקפלת לפעילות ילדים, הגעת למקום הנכון. מוצר זה ישמור הקטן שלך בטוח מהסכנות של חצר אחורית או מרחב פעילות אחר. העיצוב הרב תכליתי שלו כולל לוח צעצוע ומגיע בצבע לבן ואפור, בעובי של 30 X 25 ו-1.5. מאפיינים נוספים כוללים לוח חינוכי עם 3 משחקים, כוסות יניקה כדי להחזיק אותו במקום על אריחים ושטיח, ומנעול פעילות חיצוני. יתר על כן, הוא כולל גם לוח דלת נעילה וכפתור קול BB.

גדר פעילות החזקה והמתקפלת הזו עשויה מפוליאתילן בצפיפות גבוהה ומאפיינת בסיס גומי כדי לשמור על יציבות. ההרבעה האביביים והתפירה המעודנת שלו מבטיחים צומת הדוק ועמידות, מה שהופך אותו למבנה בטוח ויציב. עיצוב הרשת מאפשר גם להורים לפקוח עין על תינוקם בעודם מחוץ לו, ומעניק להם השקפה טובה יותר על התנהגותו של הילד. יש לו גם עיצוב רשת, מגן על תינוק מפני חרקים.

גדר פעילות מתקפלת לילדים היא פתרון אידיאלי להורים שצריכים לנסוע ולחסוך מקום. גדרות אלה יכולות להיות מקופלות לאחסון קל בארונות או מתחת למיטה. קל להשתמש בהם ולתת להורים מרכז פעילות נוח כשהם עדיין שומרים על השגחה הדוקה על ילדיהם הקטנים. הוא מגיע עם 14 לוחות והוא קל להרכבה בצורות שונות. מוצר זה קל להתקנה ומגיע עם רצועה לאבטחה נוספת.

לגדר הפעילות לתינוקות בסאסרל יש חמישה דפוסים קוגניטיביים שעוזרים לילדים לפתח את האינטליגנציה שלהם בגיל צעיר. חומר צינור PVC העמיד שלו הוא חופשי מקורים ולא ייפול. הוא כולל גם כרית נגד החלקה ובסיס שאיבת סיליקון. מיוצר מחומרים ברמה של מזון, המוצר הזה בטוח לשימוש פנימי וחיצוני. גדר הפעילות לתינוקות בסאסרל היא בחירה טובה להורים שמחפשים גדר תינוק מושכת ומתפקדת.

אחד היתרונות של המוצר הזה הוא שהוא מגיע בכמה צבעים. יש אפשרות אחת שיש לה שישה לוחות של צבעים בהירים בעוד ארבע האפשרויות האחרות הן בצבעים עמומים. קל להקים גדרות לתינוקות והן לא יקרות, וזה חשוב אם יש לך תקציב. בעזרת ערכת הצבת קיר, גדר התינוק יכולה לשמש גם כמחסום. על אף עיצובו המושך, חלק מהמשתמשים התלוננו שהגדרות רעועות, דבר שאינו אידיאלי לילדים צעירים המסוגלים להרים את עצמם.

קל לקפל את הלול המתקפל הזה ומגיע עם 14 לוחות. לכל לוח יש קצוות מעוגלים כדי למנוע תאונות. קצותיו המעוגלים גם מונעים מהתינוק להיפצע. הלול מגיע גם עם מגוון של צעצועים ותכונות כולל הפניית צעצועים. יש דלת שמאפשרת לילד להיכנס ולצאת בקלות, בעוד כפות רגליים ללא החלקה לעזור לשמור אותו במקום. אם את מודאגת שהתינוק שלך לא נהנה בלול המשחקים שלו, אז את תמיד יכולה להוסיף צעצוע שיעסיק את תשומת הלב שלו.

גדר תינוק זו כוללת גם תכונת עצירה אופציונלית כדי למנוע מהשער מלפתוח מעל המדרגות. יתרה מזו, הגדרות ניתנות להתאמה כדי שההורה יוכל להתאים אישית את צורתו ואורכו של המחסום ככל שילדו גדל. החלק הטוב ביותר של גדר מתקפלת זו הוא שזה קל להקים ולא דורש כלים או מומחיות. כדי להתקין את הגדר, פשוט להסיר את המעברים מהקירות ולחבר את הקצוות כדי ליצור שטח משחק סגור.

יתרון נוסף של שימוש בגדר פעילות מתקפלת לפעילות ילדים הוא שזה מאוד קל להרכיב ולהתפרק. העיצוב חסר האומץ אומר שאין צורך בכלים כדי להתקין אותו, שהוא תועלת גדולה. בגלל הניידות שלו, ניתן להשתמש בו במספר מקומות, והוא רב תכליתי מאוד. באפשרותך לרכוש לוחות נוספים אם עליך להרחיב את גודלו או להוסיף תכונות נוספות.

גדר תינוק היא השקעה גדולה כי זה יכול לשמש כמחסום עבור הילד שלך לשחק בבטחה. העיצוב הגמיש שלו מאפשר להשתמש בו במקומות רבים ומגוונים, כולל השירותים והמסדרון. קל להתקין וניתן לקחת אותו לכל מקום. הגדר גם ניידת וניתן להשתמש בה בבית או בחוץ. אתה יכול להשתמש בו עד שבעה חודשים, אבל ילדים מבוגרים יותר אולי רוצים לטפס עליו. לפעילות נוספת, בחר גדר עם קצוות חלקים.