קטגוריות
זרי בלון מארזי שוקולד יין ומתוקים מתנות

בלונים ומארזי מתנה – כיצד לבחור?

קופסאות מתנה ובלונים הם מתנות פופולריות לכל אירוע. בין אם זה ליום הולדת, חתונה או יום נישואין, בלונים וקופסאות מתנה יכולים להוסיף מגע מיוחד למתנה. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי להודות לך או כדי להראות את הערכתך למישהו. כדי לבחור תיבת מתנה, לחץ על כפתור ”התאמה אישית” כדי להזין את שם הנמען ואת הקוד. בהתאם לאירוע, באפשרותך לבחור תיבת מתנה עם תמונה של שם האדם עליה או תמונה של שניכם.

בחר קופסה עם דשים. כמה קופסאות מגיעות עם ארבעה סרטים שנקשרו מראש. השתמש סרט אריזה ברור להצטרף הסרטים רופפים. כדי להשלים את המראה, להוסיף קשת דקורטיבית במרכז. אפשר גם להוסיף משקל לבלון. אפשר לכלול משקל בלון עם בלון בקופסה. בחירת קופסה עם דשים יכולה להפוך את קופסת המתנות שלך למיוחדת ומיוחדת.

קופסת מתנות שמפניה כוללת 6 כוסות אלגנטיות בצורת צבעוני. הקופסה זמינה למשלוח שבעה ימים בשבוע ברחבי אוקלנד. סל מתנות מסוג זה הוא אידיאלי עבור עובדים מרוחקים, כפי שהוא גם אופנתי ונוח. תיבת מתנה מסוג זה בהחלט תרשים את הנמען שלך. וגם השמפניה טעימה! האופי המורכב שלו מבדיל אותו מרבים אחרים. המתנה המושלמת לעובד מרחוק או מישהו מיוחד.

מארזי מתנות שוקולד

אם אתה מחפש דרך מיוחדת לתת מתנה, תן דעתך למארז הבלון ושוקולד. הקופסאות האלה מכילות שלושה בלוני הליום ספציפיים וקופסת שוקולד בלגי מפורסמת. אתה אפילו יכול להזמין את הקופסאות האלה להימסר למקבלים מרובים במדינות שונות. אלה מתנות חברות פופולריות שניתן להעביר לרוב המדינות ברחבי העולם. בנוסף למראה האלגנטי שלהם, בלון וקופסאות מתנות שוקולד הם גם דרך נהדרת להפתיע מישהו מיוחד.

בלונים ושוקולד הולכים יחד כמו קלאסיקה. השילוב של שני אלה בטוח להרשים כל מקבל. ניתן לזווג שוקולד עם סידורי פרחים או אפילו ממתקים. סלי המתנות האלה מושלמים לכרטיסי תודה, מכתבי תודה, ורק בגלל. בין אם אתה רוצה להפתיע את יקירך עם סלסלת מתנה אלגנטית, השילוב של שוקולד ובלונים בטוח יגרום לה לחייך! אם היא אוהבת שוקולד, אתה יכול אפילו לשלוח לה זר שוקולד יחד עם הבלונים ליום ההולדת שלה.