קטגוריות
אביזרי רכב

אביזרי רכב יוקרתיים

בין אם אתה מחפש דרך לגרום לנסיעה שלך להרגיש מיוחדת במיוחד או שאתה רק רוצה להוסיף קצת יוקרה למכונית שלך, אביזרי מכונית יוקרה זמינים בכל טווחי המחיר. מהפרטים הקטנים ביותר, לאפשרויות הראוותניות ביותר, אביזרים אלה בטוח לגרום למכונית שלך להרגיש כמו מכונה מפוארת. עם קצת מאמץ נוסף, אתה יכול לקבל מכונית מפוארת בלי לבזבז הון.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מכוניות יוקרה הוא היכולת שלהם לווסת את הטמפרטורה של המושבים שלהם. בזמן שמכוניות רגילות לא מגיעות עם זה, אתה יכול להשתמש במשטח חם-קר-תרמו-חשמלי שאתה מחבר לשקע הרגיל של המכונית שלך ולהתאים את הטמפרטורה כדי להתאים את ההעדפות שלך. זו יכולה להיות דרך נהדרת ליהנות מהנסיעה שלך אפילו יותר, או לשמור על צעצועי ילדים בטוחים ושימושיים בזמן שאתה נוהג. אך חשוב על נוחיותך בבחירת אביזרי רכב יוקרתיים.

אביזר רכבי יוקרה נוסף שאתה צריך לשקול לרכוש הוא מערכת ADAS. רכבי יוקרה רבים מציגים זאת כיום כציוד סטנדרטי. ברנדומיישן ADAS-1000 את השמשה הקדמית לתצוגה בצבע מלא של סכנות דרכים אפשריות, כמו גם תנאי תנועה. מערכת ADAS זמינה גם בגרסאות ניידות עבור מנהל ההתקן. הנוחות של האביזרים האלה הופכת אותם לדרך המושלמת להשוויץ בטכנולוגיה.

כמה אביזרי מכונית יוקרה הם קישוטים בלבד. הם מוסיפים אלגנטיות ונוחות תוך שיפור רמות הנוחות. הם גם הופכים את המכונית שלך למקום בטוח יותר להיות בו ולא יתפסו מקום יקר. רבים מאביזרי מכוניות היוקרה הללו יכולים גם הם להיות מתנה, לכן כדאי שתקנה כמה. אביזרים אלה יכולים להיות תוספות נהדרות לכל רכב יוקרה ולהפוך את המסע שלך ליותר מהנה וחסר לחץ. אם אתה מחפש משהו קצת יותר מוזר, אתה יכול לחפש גאדג 'טים להוסיף למכונית שלך.

כיסוי מכסה מנוע טיק מותאם אישית יגרום למכונית היוקרה שלך להתבלט מהקהל. במקור נראה על רולס רויס פנטום, עטיפות יפות אלה הן מושלמות לקופות. גלגלי אסנטי הם אביזר מותאם אישית, מצופה יהלומים שיוסיף קצת בלינג למכונית שלך. אסנטי אפילו מסגיר בנטלי עם כל מיליון דולר שאתה קונה! יש משהו לכל חובב מכוניות יוקרה. ברגע שיש לך מכונית שמעלה את השיעור, אין סיבה להתפשר על משהו פחות.

השם ”מותרות” עלול להטעות כאשר מתייחסים לסוגים שונים של כלי רכב שנחשבים יוקרתיים. ג'יפ הוא לא באמת מותג יוקרה, אבל הוא עולה כמעט 100,000 $ כדי להיות טעון במלואו – שהוא כפול מאשר לקסוס סדאן ברמת כניסה. חוץ מלהיות מכונית יוקרה, יש את העובדה שהפנים שלה עשוי מעור איכותי ביותר. אז, למכוניות יוקרה מגיע להיות מלווה באביזרי רכב יוקרתיים.

ישנם סוגים רבים של אביזרי מכונית יוקרה לרכב שלך. אתה יכול לקנות מחצלות רצפה מותאמות אישית שמתאימות לדגם של המכונית שלך. בין אם אתה מחפש לשפר את המראה של הרכב שלך או לשפר את הביצועים שלו, יש משהו לכולם. מאורות לד למראות מוארות, יש אביזר למכוניות יוקרה שם בחוץ שבטוח יגרום לך להרגיש כמו בן מלוכה. ואל תשכח לשדרג את לוח המחוונים שלך להיראות אפילו יותר מפואר.

בין אם אתה מחפש דרך אופנתית להאיר את המכונית שלך, בעל פנס לד ייחודי יכול לעזור. הפנסים הקדמיים של הפנטום וריית 'של רולס רויס הן מסוגננים והן פונקציונליים. אורות ה-LED, עם מערכים צבעוניים של אורות סיבים אופטיים, יכולים להאיר את המכונית שלך ולהאיר את האזור שמסביב. אתה אפילו יכול לקנות סוגים שונים של אורות למכונית שלך, תלוי בצרכים ובתקציב שלך.

דוגמה אחת לאביזר מכונית יוקרה היא תיבת מכונית שמפניה. עשוי מעור שחור ואלון טיודור, תיבת השמפניה רולס רויס יש מכסה אחראי, אשר מכפיל כמגש הגשה. העיצוב האלגנטי של תיבת מכונית השמפניה הוא בטוח כדי לגרום לאורחים שלך להרגיש כמו תמלוגים. ארבעת חלילי השמפניה שמתאימים בפנים מאוחסנים במגירות קטיפה. כאשר אתה מוכן לחגוג, פשוט פופ השמפניה וליהנות מהמסיבה בסטייל.

אם אתה אוהב לשתות קפה, כדאי שתשקיע במכונת אספרסו ניידת. לנהגים רבים יש את התיקון היומי שלהם בבית קפה, אבל זה טרחה ויכול להיות גוזל זמן. עם מכונת האספרסו הניידת, אתה יכול להכין קפה על הכביש. אתה יכול פשוט לחבר את המכשיר למצית שלך ואתה יכול אפילו להשתמש בו כמטען טלפון. עוד אביזר מועיל למכונית היוקרה שלך הוא מצית סיגריות הפיך. המכונה גם קומפקטית מספיק כדי להתאים למחזיק כוסות.

פרטים נוספים: אביזרי יוקרה לרכב "asaf-car"