קטגוריות
עסקים קידום

סוגים של תצוגה לתערוכות שעליך להכיר

תערוכה, מההגדרות הבסיסיות ביותר, היא פשוט תצוגה מסודרת והצגה של אוסף חפצים בתצוגה למטרת מכירה. רוב התערוכות מתקיימות בסביבה חינוכית או תרבותית. זה יכול להיות מוזיאון, מוזיאון לאמנות או גלריה, פארק או כל מקום ציבורי אחר. אין זה נדיר למצוא תערוכות בבתים פרטיים או בבתי עסק. התערוכות נעות מאירועים מקומיים קטנים לאירועים בינלאומיים רב-יומיים המשתרעים במדינות, בז 'אנרים ובמסגרות זמן שונות. תערוכה משרתת שתי מטרות: לקדם מותג או עסק ולחנך ולהודיע ללקוחות וללקוחות.

ישנם סוגים רבים של תצוגות ראווה. הם בנויים מכמה סוגי חומרים בהתאם למטרת התערוכה. סוגים מסוימים של תצוגות הם דוכני תצוגה ניידים, דוכני בסיס קבועים ודוכני תצוגה ניידים, תצוגה, בסיס קבוע ותצוגה נייד.

תצוגות ראווה ניידות הן מבנים גלגלים ורב-גוניים העשויים מאלומיניום קל משקל, המשמשים בתערוכות ותערוכות מסחריות. אלה מורכבים בדרך כלל מקוביה לבנה אחת עם סידור לחיבור לוחות אקריליים. הם קלים משקל, נייד וקל להגדיר ולהעביר אותם. הם יכולים לשמש לרוב סוגי התעשייה והתערוכות העסקיות. תצוגות ראווה קבועות קבועות לקיר או לבסיס אחורי ודורשות משולח ההזמנה לספק הר זמני אם משתמשים במבנים ניידים. תצוגות בסיס ניידות וקבועות משמשות פחות משום שניתן לפרק אותן לאחר שימוש. עם זאת, הם עדיין עשויים לדרוש שירות מעת לעת.

תצוגות הצצה דומות לתצוגה הניידת, אך ניתן להרכיב אותן במהירות. הוא מורכב מסדרה של לוחות שקופים, פלסטיק או זכוכית ניתנים להסרה, שכאשר התמוטטו, נפרשים כדי ליצור תצוגה שטוחה. סוג זה של תצוגה הוא אידיאלי לתערוכות קטנות יותר. תצוגות קבועות, לעומת זאת, יכולות להתכנס באירוע. עבור מוזיאונים וגלריות גדולים, עיצובי תערוכה קבועים יכולים לשמש כרקע או כאלמנט טקסט לתערוכות ותצוגות.

תצוגות ראווה קבועות בדרך כלל יקרות יותר מאלו הניידות. הם מציעים תשואה גבוהה יותר על השקעה ככל שהם נמשכים זמן רב יותר ויש להם ערך תפקודי גדול יותר. יש לתכנן יחידות תצוגה קבועות עבור כל אירוע. שירותים מיוחדים זמינים לחברות שזקוקות לעיצובים שלהן מותאמים לתערוכות. עיצובי תערוכה קבועים אמורים לשלב הליכי העמסה ופריקה בטוחים. ניתוח נכון של המשקל והממדים של היחידה צריך להיעשות. אם התצוגה הראשונה אינה עומדת במפרט החברה, יש לחתום גם על הבטחה.

דוכני תערוכה ניידים הם אלטרנטיבה זולה יותר ליחידות קבועות ומציעים אפשרויות תצוגה לתערוכות. בדרך כלל, הן מורכבות משתיים או שלוש גרסאות קטנות יותר, שניתן לפרק ולשנע אותן בקלות במקרה הצורך. מעצבי תערוכה ניידים בדרך כלל מתאימים את שירותיהם כדי לענות על צורכי החברה.

לרוב המוזיאונים והגלריות אין תקציב ליצירת מעצבי תצוגה מותאמים אישית. אין משמע הדבר שאין באפשרותם להשתמש בדוכנים זמניים בתערוכות מיוחדות. דוכני תערוכה זמניים אלה יכולים להיות מועברים בקלות והם מעולים לתערוכות זמניות כמו השקת מוצרים, הפגנות מוצרים, ועידות לובי, תערוכות מכירות והשקת מוצרים. תערוכות תערוכות זמניות יכולות לשמש גם במהלך אירועי פתיחת גלריות לאמנות, תערוכות מוזיאון המדע וירידי בית הספר, בין היתר. דוכן תצוגה זמני יגדיל את מספר האנשים שרואים את המוצרים או השירותים המוצגים במוזיאון או בגלריה, ויקל על המבקרים לזהות פריטים מסוימים.

תצוגות פופ-אפ הן סוג נוסף של תצוגות ראווה ניידות שניתן להשתמש בהן במהלך תערוכות פופ-אפ ותערוכות מסחריות. תצוגות פופ-אפ מאפשרות למציג להציג במהירות אובייקט אחד למבקרים רבים בבת אחת, מה שמאפשר להם לבצע מכירות מהירות. הם אידיאליים להצגת פריטים גדולים מכדי שיתאימו לארונות תצוגה. תצוגות פופ-אפ יכולות לשמש על ידי הציבור הרחב במקומות כמו קניונים, סופרמרקטים וחנויות כלבו,