קטגוריות
ציוד לכלבים

מהם מוצרי הכלבים הטובים ביותר?

חשוב לוודא שהכלב שלך בטוח כשאתה קונה מוצרים לכלבים. אתה צריך להבטיח שהמוצרים שאתה קונה בטוחים לכלב שלך. עליך גם להימנע מאביזרים או בגדים המגבילים את תנועת כלבך או מנתקים את מחזור הדם. כדי לעזור לך לבחור את המוצרים הטובים ביותר, בדוק את הטיפים הבאים. ‏

מזון כלבים עם תעודת AAFCO הוא מהטובים ביותר. הסמכה זו חשובה בתזונה של כלבים. הסמכה זו חשובה מסיבות רבות, אך בסופו של דבר, המטרה היא לספק לכלב שלך דיאטה מאוזנת ושלמה. גלו עוד על המוצרים השונים שמציעה AAFCO, ודאו כי תקראו את התווית בקפידה. אתה אפילו יכול לקבל תשובות לשאלות נפוצות על תזונת כלבים על ידי ביקור באתר האינטרנט שלהם.

חשוב גם לשמור על קשר עם מניעת פשפשים במשך כל השנה. שמפו פשפשים זה לא מספיק. הכלב שלך צריך להיות גם לובש קולר ותגי אוזניים. קולר הוא חייב-יש למניעת פשפשים, ורצועה חיונית כדי לשמור על הכלב שלך בטוח. אל תשכח לטפל בבריאותו של הכלב שלך עם תרסיס מונע, שמנת, או אבקה. היישום השנתי של מוצר הפשפשים הוא חיוני, אך טבליות לעיסה נוחות לשימוש, הן פחות מבולגנות, ויש להן יתרון נוסף בהיותן זמינות במינונים שונים.

אתה גם יכול לקנות קונג לכלב שלך. צעצוע גומי חלול זה מכיל פינוקים ופריטים אחרים שהכלב שלך יכול ליהנות מהם. אתה יכול גם להקפיא אותו כדי לשמור אותו קפוא וטרי לכלב שלך. דרך נהדרת להעסיק את חיית המחמד שלך היא להציע להם מגוון של אוכל וצעצועים לעיסה. אם הכלב שלך הוא לעיסה, אתה יכול לנסות פינוק פריך כמו קונג לתת לו משהו ללעוס.

כדי להגן על הרהיטים שלך מפני נזקי מים, אתה צריך גם לקנות שמיכה עמידה למים לכלבים. שמיכה עמידה במים היא צעצוע חיוני לכלבים. זה יכול לשמש כשולחן צדדי או שולחן סוף. זה יכול להיות קפוא כך חיית המחמד שלך יכול להישאר בבית יותר זמן. הקונג מכפיל את עצמו כמיטה ושידה. זה נהדר לשמור על הכלב שלך מארח לפרקי זמן ארוכים יותר.

אתה צריך להבטיח שהכלב שלך לא אלרגי לשום מרכיבים, מלבד מזון. כל המרכיבים המשמשים במותגים הטובים ביותר יהיו רשומים. בחר מותג שאינו מכיל מרכיבים מלאכותיים אם הכלב שלך אלרגי אליהם. חלק מהמוצרים האלה מכילים גלוטן, לכן חשוב לזכור את משקל הכלב שלך בבחירת מזון. הם עשויים להכיל גם מרכיבים אחרים.

איך תבחרו מוצרים לכלב שלכם?

שמיכת כלב היא פריט חיוני כדי להגן על הרהיטים שלך. הם יכולים לשמש גם כשידה או שולחן צדדי. ניתן לרכוש פריטים אלה באינטרנט. הם זמינים במגוון מותגים. מיקרוצ 'יפינג הוא חובה אם הכלב שלך סובל מאלרגיה. לאחר מכן, אתה יכול לתת להם את התרופה המתאימה כדי למנוע זיהום. מוצרים אלה נועדו כדי לשמור על חיית המחמד שלך מאושרת ובטוחה.

אם לכלב שלך יש ריח רע מהפה, אתה יכול לפזר אבקת אצות על האוכל של חיית המחמד שלך. המוצר הזה בטוח יותר לבית שלך ופחות מבולגן. פרעושים יכולים להיתפס על ידי כלבים כל השנה. עליך להבטיח שהכלב שלך יהיה בריא ומאכל היטב. מוצרי מניעת פשפשים זמינים, כמו גם שמפו. זה רעיון טוב לכלב שלך יש מחצלת אמבטיה זה בטוח לחיות מחמד, אבל אתה צריך גם לשקול באמצעות טיפול פרעושים יעיל.

צעצועי כלבים עשויים מחומרים לא רעילים הם השקעה טובה. שמיכת כלב עמידה במים היא אפשרות נהדרת לשמור על חיית המחמד שלך בטוחה ובריאה במשך כל השנה. סוג זה של צעצוע יכול גם להכפיל את עצמו כשידה או שולחן צדדי. הצעצועים האלה עמידים וקלים לאחסון. הם בטוחים ולא יגרמו נזק לבית שלך.

לפרטים נוספים על מוצרים לכלבים, לחצו כאן: https://www.olamahay.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D