קטגוריות
סים לחו"ל וחבילות גלישה

כרטיס סים לשיחות SMS ואינטרנט

אם אתם מתכננים טיול למדינה אחרת ורוצים להישאר מחוברים, שווה לשקול סים עבור שיחות, SMS, ואינטרנט. כרטיסים אלה מציעים מגוון של יתרונות, כולל היכולת לבצע שיחות בחו "ל, גישה לאינטרנט והעלאת תמונות ווידאו. חלקם גם מציעים שיחות נכנסות בחינם. ולמטיילים שלא זקוקים להרבה נתונים, רבים מהכרטיסים האלה מגיעים עם מגוון חבילות שיכולות להתאים לכל תקציב.

אם אתה לא רוצה לשנות כרטיסי סים כל הזמן, אתה יכול להגדיר את הטלפון שלך כדי לבקש ממך לבחור את הסים בכל פעם שאתה עושה שיחה או שולח הודעת טקסט. באפשרותך גם לשנות את כרטיס ברירת המחדל עבור ביצוע שיחות טלפון והודעות SMS באמצעות apps של צד שלישי. עם זאת, עליך לזכור שרק כרטיס סים אחד יכול לשמש עבור אותו שירות.

כרטיס SIM מאחסן מידע מזהה ועוזר לסמארטפון לזהות את עצמו לרשת ניידת מסוימת. הוא מכיל את מספר הטלפון והמיקום של המשתמש, וכן את נתוני הרשת ואת מפתחות האבטחה האישיים. כרטיס סים מאפשר לסמארטפון להשתמש בתכונות ונתונים. כרטיסים אלה ניתנים להסרה בדרך כלל ויש להם 32KB 128KB של זיכרון.

יתרון חשוב נוסף של SIMS עבור שיחות, SMS, ואינטרנט הוא שרובם הם תשלום כפי שאתה-go, כלומר אתה יכול לקנות קרדיטים מתי שאתה רוצה. זה הופך אותם לאפשרות נוחה וזולה עבור סטודנטים ונוסעים בינלאומיים. בנוסף, אתה לא צריך לדאוג לגבי היסטוריית אשראי או חוזים כשאתה רחוק מהבית.

אם אתם לא יודעים מה זה IMSI, זה מזהה של 64 ביט שמזהה משתמש בטלפון נייד. IMSIs גם מבולבלים לעתים קרובות עם ICCID, שהוא מזהה לכרטיסי סים פיזיים ווירטואליים. ניתן לשייך IMSI של SIM לפרופילים מרובים, ותהליך ניתוח IMSI יכול לעזור לקבוע מי מהם שייך למנוי.

פרטים נוספים: https://www.globos.co.il/