קטגוריות
וילונות

וילונות – עוד טאץ' לבית

וילונות מוסיפים אלמנט של קלאס לכל חדר. יש הרבה סגנונות וצבעים זמינים. וילונות נחשבים לעתים קרובות כמשהו שניתן להשתמש בו בחדר השינה או באזור האוכל. עם זאת, הם יכולים לשמש גם ברחבי הבית שלך. הם זמינים במגוון חומרים, כולל קטיפה, כותנה ותחרה. הנה סקירה מהירה של סוגי הווילונות השונים שזמינים לביתך.

סוגים שונים של וילונות וילון בסיסי הוא הסוג הפופולרי ביותר של וילון לחדר השינה. וילונות אלה נראים פנטסטיים בגוון ניטרלי של צבע, כמו לבן או קרם, אבל הם גם עובדים היטב עם דפוסים שונים. וילונות אלה באים בצבעים מוצקים כמו גם בדים בדוגמה. קטיפה ומרקמים אחרים זמינים גם הם. הם יכולים גם לשרת מטרה פונקציונלית, כגון וילונות משי, תחרה שקופה, או וילונות בסגנון הצללה באותו גוון בד.

סוג נוסף של וילונות עבור חדרי שינה הוא וילונות בהדפסים. הבדים מהם הם עשויים הם בדרך כלל פוליאסטר והם באים בהרבה צבעים ודפוסים שונים. הם באים במגוון סגנונות, כולל וילונות בסגנון קאנטרי, אומדנים, וחתכים מעוצבים למיטה. זוהי אלטרנטיבה נהדרת לווילון כבד שתופס יותר מדי מקום. זו אפשרות נהדרת אם אין לך הרבה מקום לקשט.

וילונות לחדרי אוכל וחלונות מטבח, יש שני סגנונות קלאסיים של בד וילון שאתה צריך לשקול. סגנונות אלה הם וילונות כבדים שיש להם גב כפתורים והם נקראים לעתים קרובות צרורות. ישנו גם סגנון פחות פורמלי אך קלאסי באותה מידה של עטיפה הנקראת וילון פאנל טהור. שני הסגנונות מאוד פופולריים ויכולים לתת לביתך מראה מקצועי וסגנוני. הווילונות האלה נהדרים לטיפולי חלונות, אבל אולי אין לך אותם בבית.

תריסים הם דרך נהדרת לקשט את הבית שלך ולהביא קלאס ותחכום. ישנם סוגים וסגנונות רבים של תריסים זמינים. תן דעתך לסגנונות ולאפשרויות הרבות העומדות לרשותך בטיפול בחלון הבית. דאגליס היא אחת מחברות הוילונות המוכרות ביותר בבריטניה. ישנם סגנונות רבים של תריסים זמינים, כולל תריסים ונציאניים ותריסים רומיים, תריסים אופקיים ותריסים אנכיים.

תריסי ויניל כפולים הם אופציה מתוחכמת יותר אם אתה מחפש משהו קצת יותר אלגנטי. תריסים אלה זמינים במגוון צבעים ועיצובים והם בין מערכות הטיפול החלונות הזולות ביותר. הם מותקנים משני הצדדים או בחלק העליון של החלונות. התריסים נראים דומים לתריסים ונציאניים. הם אחת הדרכים הקלות והזולות ביותר כדי לשפר את היופי של הבית שלך.

וילונות טהורים מאפשרים לאוויר לזרום דרך תוך מתן פרטיות ובקרת אור. הם אחד הסגנונות הפחות יקרים של תריסים, והם מספקים את הקווים הנקיים שרבים חפצים בהם בחלונותיהם. וילונות טהורים כדי לאפשר אור לזרום דרך, אבל הם לא מאפשרים חרקים או אפילו אנשים לראות לתוך הבית שלך. ישנם סוגים רבים של שטרות המספקים סינון נוסף. לפעמים קוראים לזה וילונות אפלים. אם יש לך חלונות גדולים או רוצה לחסום כמה שיותר אור החוצה, אתה יכול לשקול וילונות אפלים.

עבור ניקוי קל לאחר הרכישה, יצרנים רבים מספקים מוטות וילון שבהם אתה יכול לתלות את הווילונות שלך בחלונות שלך. יש הרבה בדים שאפשר לכבס במכונת הכביסה. אלה כוללים כותנה ופוליאסטר. אלה כוללים דנים, משי וסוגים מסוימים של משי.