קטגוריות
מוצרי פרסום קד"מ ומתנות

מתנות סוף שנה

המורים זקוקים להכרה והערכה, לכן שקול לקנות למורה מתנת סוף שנה. הם היו אחראים להאכלת התלמידים שלהם, מתן מבנה יומי, והרבה יותר. לרעיון מתנה לא יקר, נסה חולצת "כובעים אליך!" של ד "ר סוס. כמו כן, לחשוב מחוץ לקופסה על ידי רכישת כוס משקה קש מטורף או בלון, ולשים תג חמוד על זה.

אם אתם מחפשים רעיון ייחודי יותר למתנה, שקלו לתת תרמיל או תיק אחר שניתן להשתמש בו מחדש. שקי 7 אינץ 'הם צבעוניים וניתנים לשימוש חוזר, והם יכולים להיות מלאים בכל דבר התלמיד שלך רוצה לקבל. אלה הם הגודל המושלם להחזיק ציוד בית הספר או שרבוטים. אתה יכול גם למלא אותם בכל סוג אחר של מתנה, כמו ממתקים. שקיות אלה הן במחיר סביר, ואתה יכול לקנות אותם בכמויות גדולות בחנויות דולרים.

קיץ הוא הזמן המושלם לקנות לילד גלידה, או לתת לו שרביט בועות מהנה. פינוקים אלה יגרמו לתלמידים לחייך ולאפשר להם ליהנות בחוץ. מכתב אישי שנכתב על ידך הוא גם רעיון נהדר, ותלמידים יהיו בטוחים להוקיר אותם במשך שנים רבות. אף ־ על ־ פי שזה נראה כמחווה פשוטה להביע הכרת תודה למורה של ילדך, זוהי דרך רבת ־ עוצמה לעשות כן.

יש הרבה מתנות שתלמידים יכולים לקנות לחבריהם בסוף שנת הלימודים. גלידה היא מתנה פופולרית לתלמידים שאוהבים את הקיץ. אתה יכול לרכוש קופון ארטיק חינם מחברת גלידה ולתת למקבל גלידה בחינם. רעיונות גדולים אחרים הם ארטיקים, דגמי ערכות מטוסים, או אפילו מכתב אישי. זה אולי נשמע קצת מטורף, אבל זה יהיה יקר במשך שנים רבות.

מתנות סוף שנה מותאמות אישית הן דרך מצוינת להודות למורה על כל העבודה הקשה שהם עושים. מתנת סוף שנה מתחשבת תראה שאתה שוקל את צרכיו של המורה בצורה מתחשבת. מלבד מתנה אישית, כרטיס מתנה בעל כוונות טובות לעולם לא ישתבש, והוא תמיד מוערך. אם אינך מצליח למצוא מתנה אישית, חשוב על שקית שניתן להשתמש בה מחדש.

עוד מתנה נהדרת לתת לתלמיד היא שקית בגודל 7X10 אינץ '. ניתן להשתמש מחדש בשקים בהירים וצבעוניים אלה וקלים לסחוב אותם. שקיות אלה ניתן למלא עם ציוד בית הספר ושרבוטים. התיק יכול לשמש גם לאחסון כל סוג של מתנה. אפשר לקנות את השקיות בכמויות גדולות בחנות של דולר או אפילו בחנויות של דולר. אתה גם יכול לקנות אותם בסוף השנה. אך אם אינך בטוח מה לתת למורה שלך, שקול למסור להם מסר אישי.

פתק פשוט יכול להיות מתנה מתחשבת למורים בסוף השנה. סוג זה של מתנה הוא אישי יותר, ומתחשב מאשר פתק סטנדרטי או כרטיס, אבל זה גם מחווה נחמדה לתלמידים ומורים. אתם יכולים גם לבקש ממורים לשתף את המבחנים המובילים שלהם למתנות סוף השנה בפייסבוק. ספל חמוד או אגרטל יפה הוא הפתעה מהנה. אלה מתנות מתחשבות לכל מורה.

שקית של 7X10 אינץ 'היא עוד רעיון מתנה גדול למורים. השקיות הצבעוניות והבהירות האלה יכולות להתמלא בכל דבר. התיק יכול להיות מלא בציוד לבית הספר או שרבוטים, או רק עם מתנה כדי לעורר בהם השראה. המורים יעריכו גם מתנות אחרות בסוף השנה. זה לא ממש משנה בן כמה הילד שלך. רק תוודא שאתה חושב על זה.

תיק קטן מלא בממתקים הוא מתנת תלמיד נהדרת. אתה יכול למלא אותו בכל דבר, מאספקה לבית הספר לשרבוטים. זו דרך נהדרת לומר ”תודה” ולהראות את הערכתך לילד. חוץ מזה, מתנה קטנה היא תמיד הפתעה נעימה לכל מורה. הם יעריכו את ההתחשבות שלך וידעו שאתה חושב עליהם בסוף שנת הלימודים.