קטגוריות
מתנות

מתנות הפסח הנפוצות ביותר

חג הפסח מתקרב במהירות. זו חגיגה של הגירת בני ישראל ממצרים לישראל לאחר ששוחררו על ידי פרעה. במהלך נדידה זו, הם חוו סכנות שונות, שמוזכרות בערב חג הפסח, שהוא לחם לא ־ מזורז שנעשה בבית ־ המקדש בירושלים. זהו אירוע מאוד מעניין וצבעוני שאנו עדיין חוגגים היום. הסדר הוא בעצם ארוחת הערב, ונתינת המתנה נעשית לפני כן.

ראשית, אתה צריך לקבל כמה מתנות לפסח. את סלי המתנות האלה ניתן לרכוש ברוב החנויות או באינטרנט. ניתן למצוא גם מחצלות ותכשיטים מסורתיים, תכשיטים זולים מיוחדים ואפילו מתנות לילדים. אל תשכח לכלול במתנה שלך את המסר המתאים.

חמנטוס, שהוא סל של קרקרים או לחם שעליו מודפס שמו של המארח, הוא אחד הרעיונות הנפוצים ביותר למתן חג הפסח. זה בדרך כלל נעשה על גבי המזרן. החלק הטוב ביותר בסל זה הוא שאתה יכול להוסיף מתנות פסח אחרות כמו צלחות סדר, כוסות, מפיות וכדומה. מארחת מקומית יכולה להוסיף גם כרטיס ברכה לחג הפסח. כך יוכלו אורחיך ליהנות מארוחה בערב הסדר ולא יהיה עליהם לקנות מתנה. ‏

עבור מתנות ייחודיות למשפחה ולחברים, תוכלו לחפש בתמונות של ארוחות הסדר הקודמות ולקבל את המתכון. חפש חבילה של שוקולד או פירות יבשים, ששניהם מתנות פסח גדולות. אתה יכול גם להכין מתכון לתת לבני משפחתך ולחבריך. זה גם רעיון נהדר למצוא פרט או בן משפחה שאולי מעולם לא אכל אפיקומן לפני כן ולעשות את זה רק בשבילם.

אם אתה מחפש מתנות לארח בפסח או הוספות, תהיה בטוח שאתה מבין לגמרי את האמונות שלהם כך שאתה לא לזלזל בהם. אף שצבעים נייטרליים נפוצים, ניתן להשתמש במזון מסוים כדי לייצג דברים מסוימים. למשל, החיטים משמשים לציון ישוע. אז אם אתה נותן מתנה למישהו שהוא יהודי לוודא שזה מבוסס חיטה. שוקולד הוא החביב על מתנות פסח רבות, במיוחד אם הוא כהה או בצבע אדום. ירוק הוא הסמל של פסח. כדי להראות שאתה נותן רצון טוב לקהילה, שוקולד יהיה בחירה מצוינת. אם אתה לא בטוח איזה סוג של אוכל אתה צריך לתת, שאל את האדם נותן לך את זה אם יש להם רעיונות.

יש כל כך הרבה מתנות גדולות למתנות הפסח. המתנות המסורתיות האלה ניתנות לעבודת יד על ידי המארחת. או שאפשר לרכוש אותם בחנות. הכנת מתנות פסח בעבודת יד היא דרך נהדרת לשלב כל דבר שתרצו. אתה יכול להכין סל עם סוגים שונים של עשבי תיבול והאורחים שלך יהיו מופתעים כמה טוב אתה זוכר לבחור אותם, מאז שעשית את זה!

רבים יתנו מתנות פסח מעשיות יותר מאשר רק משהו שהכינו בעצמם. ערכות תכשיטים מסורתיות יפות ניתן למצוא לפסח. רבים מאלה מגיעים עם תליונים, צמידים, עגילים ואפילו טבעות. אם אתה מחפש דרך זולה יותר להראות ליקיריך עד כמה אכפת לך, רעיון אחד גדול שתשקול הוא תכשיטים יהודיים מסורתיים לצלחת הסדר. ניתן למצוא ערכות תכשיטים מסורתיות יפהפיות כגון צמידי זהב, צמידי כסף וסטים אלגנטיים של ממחטות כסף.

מגש המצה המגנטי המודולרי של לורה קוואן הוא רעיון מעולה. מחצלת מגנטית זו בנויה באמצעות מגנטים חזקים ועבים הממוקמים בכל צד של השטיח כך שהיא תיצור משטח שטוח וחלק. השטיח המגנטי הזה נועד לשמור על צורתו, לא משנה מה תשים בו. זה מאוד פופולרי בקרב אנשים שאוכלים הרבה בפסח כי כל כך קל לנקות את זה. מתנה ייחודית זה בטוח להיות להיט גדול השנה!