קטגוריות
מוצרי תינוקות ומתנות לידה

האם תינוקות זקוקים למובייל במיטתם? ‏

מובייל למיטת תינוק היא דרך נהדרת להעסיק ולבדר את הקטנה שלך. ישנן אפשרויות רבות ושונות שתוכלי לבחור מהן. אפשרות פופולרית אחת היא המובייל המוזיקלי של שילה. זה מנגן 60 מנגינות לתינוק שלך ליהנות, כולל שירי ערש, מזמורי חג המולד, ושירי נושא אנימה. mobiles מוזיקליים אלה יכולים להיות מחוברים לרוב העריסות והעריסות ויש להם קליפ מצורף של עגלת ילדים אוניברסלית ורצועת סקוטש. אומנם קל מאוד להשתמש במובייל, אך הרצועה המחזיקה אותו במיטה משוחררת מעט, ולכן ייתכן שתצטרך להדק אותו לעתים קרובות כדי למנוע ממנו להסתובב.

סוגים אחרים של מובילים כוללים את אלה שהם מוזיקה ידידותית לסביבה. המובייל הזה, שמיוצר בגרמניה מעץ ביצ'ווד בר-קיימא, מסובב כדורים צבעוניים במשך 10 עד 15 דקות בכל פעם שתינוק נוגע בו. בניגוד לרוב המובילים האחרים, אין אורות או מוזיקה כלולים בדגם הזה, והוא מתוכנן להיות מחובר למיטה על ידי בורג. יש אפשרויות רבות זמינות, אז אתה בטוח למצוא אחד שאתה אוהב.

מובייל מוזיקלי למיטת תינוק יכול לעזור להרגיע ילד חסר שינה. בחירה טובה צריכה להיות מעוצבת עם מוסיקה מרגיעה שתרגיע תינוק בררן. עליך לבחור במובייל שיימשך זמן מה, שכן פיתול מתמיד עלול להסיח את דעתם של ילדך ולמנוע מהם להירדם. טיימרים מוזיקליים עשויים גם לעזור לך למצוא מובייל שישעשע גם את ילדך. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג הילד שלך מתעורר באמצע הלילה כדי לשמוע את המוזיקה.

כאשר קונים מובייל למיטת תינוק, הקפידו לציית להוראות היצרן. בדוק שהחלקים מחוברים היטב. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה שמובייל בעלות מיתרים ארוכים יותר מ ־ 7 סנטימטרים אינן מתאימות לתינוקות. חלקים קטנים עלולים להשתחרר עם הזמן, והם יכולים לחנוק את התינוק שלך. אם יש לך ילדים קטנים, ודא שאתה שומר על מובייל נקי. הצטברות אבק יכולה לפגוע בתינוק שלך ולהפריע למחזור הדם.

סלולרי מוזיקלי למיטת תינוק יכול להיות בחירה מצוינת עבור הקטן שלך. זה יכול להשמיע שירי ערש מרגיעים ורעש לבן כדי להרגיע את הילד שלך ולהרגיע אותו. על ־ פי ־ רוב, מוביילים אינם צריכים להסיח את דעת התינוק, אך על ההורים להיזהר שלא להשתמש בהם בזמן השינה. זה חשוב לקבוע שגרת זמן שינה עקבית, וזה טוב שיש מובייל מרגיע לשחק כדי לקבל את התינוק שלך לישון.

כמה מוביילים באים עם מחסניות מצורפות. בעוד מוביילים אלה הם קלים להרכבה, הם יכולים להיות מגושם ויכול להחזיק יותר משקל. כמו כן, הם לא מוביילים, אז ייתכן שתצטרך להתקין וו על התקרה או לחתוך חור בתקרה עבורו. עם זאת, אם אינך מעוניין להשקיע בקובץ מצורף קבוע, ערכת מוביילים תוצרת בית עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם אתה לא רוצה להשקיע במכונת סאונד, אתה יכול גם להשתמש במובייל מוזיקלי כדי לנגן שירי ערש לתינוק שלך. הורים רבים נהנים מרב ־ תכליתיות של מובייל העריסה, וחלקם אף מצמידים אותה לחופת העגלה כאשר תינוקך אינו ישן בה. עם זאת, עוצמת המוזיקה אינה גבוהה מספיק כדי להחליף מכונת קול טובה, לכן עליך לבחור בקפידה את השילוב הנכון של תכונות כדי לעזור לתינוק להירדם.

ישנם כמה סוגים אחרים של מובילי תינוקות זמינים לך לבחור מ. כמה מן הפופולריים ביותר הם mobiles תינוק רכוב עריסה. עם זאת, חשוב לזכור כי אלה אינם תואמים אוניברסלית עם כל העריסה, כך לוודא שאתה מוצא אחד שיתאים באופן מאובטח. המוביילים הטובים ביותר למיטת תינוק הם בטוחים וקלים להתקנה, כך שאתה צריך להיות בטוח לבדוק את הכיוונים לפני שאתה קונה אחד.

מובייל מוזיקלי שמחובר למיטת תינוק זו עוד אפשרות טובה. מובייל אלה יכולות להיות מופעלות על ידי רוח או סוללה. המנגנון המפותל של המובייל דורש ממך לסובב את הידית בכל פעם שהיא מנגנת, אבל זה לא יימשך זמן רב כל עוד אתה צריך להמשיך לסובב אותה. מובייל מוזיקלי המופעל על ידי סוללה ינגן את המלודיה באופן אוטומטי בלחיצת כפתור. השירים עשויים להיות מרגיעים מאוד עבור התינוק שלך, כך לוודא שזה נמשך מספיק זמן כדי לבדר אותו או אותה.

פרטים נוספים: מובייל למיטת תינוק – FLYBYFLY